Yleistä
RockNess Group Oy, y-tunnus: 3398182-9, Toimipaikka: 01370 Vantaa; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueella. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.3.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti, joten tutustuthan toimitusehtoihimme aina etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen tilauksen hyväksymistä. Tuotteiden hinnat sisältävät ALV 24%, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin, vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruuttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen, maksutavat ja maksuehdot
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksupalvelun tarjoaja
Verkkokaupan maksupalvelun tarjoajana toimii Bambora AB/ World Line (y-tunnus 2684814-9) Verkkokaupassa maksuvaihtoehtoina on Visa ja MasterCard-korttimaksut,verkkopankkimaksut (Nordea, Osuuspankki, Danske, Bank, Oma SP, S-Pankki, Ålandsbanken, Säästöpankki, Handelsbanken, Aktia, POP Pankki), ja MobilePay. Korttimaksut veloitetetaan välittömästi maksun hyväksymisen yhteydessä. Kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet ja palvelut sisältävät arvonlisäveron 24%.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi tilausta tehdessäsi. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostitse mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomen alueelle on tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-5 arkipäivää.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja, sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruutusilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruutuslomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme info@steelseal.fi tai palautukseen liitetyllä täydennetyllä lomakkeella. Palautuslomake toimitetaan tilauksen yhteydessä.
Peruutusoikeus koskee vain KÄYTTÄMÄTTÖMIÄ/AVAAMATTOMIA JA HYVIN TAKAISINLÄHETYSTÄ VARTEN PAKATTUJA TUOTTEITA. palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa. Palautettavaan tuotteeseen ei saa liimata osoitetarraa, vaan tuote pitää olla pakattuna ja osoitetarra paketissa.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan palautuslomake täytettynä ja tarkista nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten oikein.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
RockNess Group Oy
Pellavapolku 3 C, 01370 Vantaa
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse:
RockNess Group Oy
info@steelseal.fi
Puh:040 610 8185
Asiakaspalvelumme palvelee teitä: 10:00-20:00
Vastuunrajoitus
RockNess Group Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).